hier entsteht die Schwesterseite zu www.SPAXalm.dePosts RSS Comments RSS

Archive for Januar, 2008

Faschingsumzug: Alteglofsheim 2008

Comments Off

Unsinniger Donnerstag (Kuchlbauer Abendsberg)

Weißbierstadl

mit der Top-Band Extra Music
Candymen Erotic-men-strip-show

http://www.weissbierstadel.de/

Comments Off

Faschingsball Ering

ehringer-ball.jpg

Comments Off

Schäkl he, Schäkl ho, ja brav is er…

schakel.jpg

Jeder der des “Drumm” scho a mol in echt gseng hod, stellt se einfach de Fragn:

“Wos is na des?”
“Braucht ma des?”
“Kon´ des wos?”

Hm, wissn dann ma´s ja selber net so genau. Aber der Hintergrund zur Errichtung war dass wir auf de Burschn-Fahnenweiha nie an “Taferl-Buam” ghabt ham, und a Mädl mitn Bikini hod uns schlicht weg wos gsch****. Wurscht, hamma se dacht und a Taferl baut. A Taferl braucht aber an Halter, und an Halter muaß ma oschraum, ober wo hi?
Also hamma des ganze Graffl wos in da “Fundgruam” vom Kurbl war, ois zamgruschlt und zamgSPAXt…

Ergebnis: Sche is er net, aber d´Radl quietschn!

Comments Off

Sie nannten ihn “Eisenhaufen”

Kann Holz bockig sei? Na, aber Eisen, und genau des kann eventuell vielleicht a der Grund sei… A, schmarrn, des war bestimmt da schlechte Schnee als mir mit ca. ! 640km/h in der leichten Rechtskurve (nachm “Eri-Stich”) in de Holzbande brennt san. Was ma do dacht ham? Nix?! Hat so an drum Schlog do, da Promi dad sog´n: “Wahnsinn, wahnsinn, grod dass uns da Schlien net derschlogn hod!” Und des LIVE-STATEMENT vom Gotté: “Der Schlitten hat immer so nach Rechts gezogen, immer!”
Des Schlimme is aber, dass des ja net beim ersten Unfall bliem is…. beim dritten, hamma s´zähln aufghört! Wurscht, hauptsach nie mehr an Gorgonzola riacha, und a Grubenfeier tringa miaßn… [INNSEIDER]

… übrigens, der “Hornschlitten” wie er normal auch heißt, is scho wieder z´legt, also da Winter ko kemma!

img_0612.jpg


(VOR dem Start)

Comments Off

Probefahrt

3Tage bevor das Schlittenrennen in Garmisch startet sind wir erst fertig gwordn mit unserm Klump - andere Schlien san da scho mehr als 50 Jahr alt. Aber dafür Rost unserer a scho wiar a G´scheiter. Resultate vom Ausflug nach Grün-Maibrunn bleiben noch unter Verschluss, da der Feind jederzeit mithört! Aber soviel ist zu sagen: Ois is wieder a mal ganz anders!”

img_0359.jpg

Comments Off

Blasen…

… an de Händ, Schweißperlen in da Unterhos´n und an Schleifstaub in de Augn. Der Schlien hat bestimmt mehr Eisen dran als a Zuckerruahmvollernter - hauptsach Schwar issa oder? Net dass da Schuss nach hintn los geht?!

bild107.jpg

Comments Off

Faschingsball Alteglofsheim

Termin: 2008-01-12 / Alteglofsheim - Spreitz´n

fb_klein.jpg

auf SPAXalm ist ein Tisch reserviert (ca. 10 Pers.)
Einlass: 19Uhr

Comments Off

Hornschlittenrennen 2008

Termin: 2008-01-06 Garmisch / Partenkirchen

hornschlitten-08.png

Abfahrt: 05.01.08 / 07:30Uhr
Ankunft: 07.01.08 / Nachmittags, anschließend Nachfeier im “Alten Tor”

Abfahrtsort: Aigner / Großberg
Transport: 2 PKW, 1 Anhänger

Comments Off